Telebim to skuteczny nośnik reklamy. Jego cena może wahać się od 3000 tysięcy złotych do 30000 tysięcy złotych za metr kwadratowy w zależności od tego, co wchodzi w skład urządzenia i jakie jest jego zastosowanie. Najtańszy telebim led to taki, który jest przeznaczony do umieszczania we wnętrzach budynków. Z kolei te, montowane na zewnątrz muszą mieć jasne ekrany, które są przystosowane do pracy podczas zmieniających się warunków atmosferycznych.
Lekkie ekrany z przenośną skrzynką transportowa to urządzenia mobilne. Ich cena może być nieporównywalnie wyższa od tradycyjnych wielkogabarytowych ekranów o charakterze stacjonarnym. Nie można stwierdzić natomiast, który z takich artykułów będzie lepszy, bo wszystko zależy od tego, jakie wymagania wobec sprzętu ma dany klient. Warto zaznaczyć, że niektóre instytucje, jak chociażby FIFA ma określone wymogi, co do jasności ekranów, co może wiązać się z wyższą cena takiego telebimu ze względu na skomplikowaną konstrukcję takiego urządzenia.