Szukanie biura do wynajęcia nie jest trudne, ale obarczone sporym ryzykiem. Samo wyszukanie właściwych ofert nie sprawia zbyt dużego problemu. Kłopoty zaczynają się jednak przy zdecydowanie się na konkretną ofertę biurowca, który w późniejszym efekcie może nie spełniać naszych oczekiwań. Zawsze należy zwracać ogromną uwagę na lokalizację. To w głównej mierze właśnie od niej zależy łatwość dojazdu pracowników do obiektu, bliskość sklepów i restauracji czy urzędów, a także atrakcyjny adres dla przedsiębiorcy. Kolejną, równie istotną kwestią, jest wyposażenie budynku.
Wynajem biur w Warszawie jest doskonale zorganizowany i większość obiektów cieszy się pełnym wyposażeniem. Warto zwrócić uwagę na obecność wydajnej klimatyzacji oraz kontrolę dostępu dla pracowników.Dobrym dodatkiem jest również całodobowa ochrona oraz recepcja, a także podnoszone podłogi i podwieszany sufit. Dzięki nim stworzenie właściwych połączeń między stanowiskami będzie znacznie lepsze i atrakcyjne stylistycznie. Kolejną kwestią wartą szczególnej uwagi jest metraż. Zbyt duże biuro generuje spore koszty i w wielu przypadkach może się okazać nieopłacalne, zbyt małe z kolei – będzie nieco ciasne i przez to niekomfortowe. Warto wypośrodkować swoje wymagania i podjąć decyzję także na podstawie najbliższych kilku miesięcy – być może będziemy chcieli rozwijać naszą firmę i podwoić liczbę pracowników?