Co przyda się na branżowym kiermaszu?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Organizowane lokalnie branżowe kiermasze są doskonałą okazją do zaprezentowania się potencjalnym nabywcom i pozyskać tym samym nowych klientów. Można też budować swoją markę i poznawać inne osoby zajmujące się podobną działalnością, co może procentować w przyszłości. Jak się przygotować na takie wydarzenie?

Odpowiednie oznaczenie stoiska

Przeważnie nie mamy specjalnie wiele miejsca na swój punkt, zatem rozstawiamy tam po prostu stół i krzesła, natomiast istotne jest to, by się wyróżnić. Z tego względu można sięgnąć po duże parasole z nadrukiem, które będą przykuwały wzrok zgromadzonych na naszym właśnie stoisku. Sprawdzi się to szczególnie dobrze w kontekście kiermaszu organizowanego na świeżym powietrzu – przy okazji osłoni nas od słońca oraz wiatru.

Można się również zdecydować na mniejsze parasolki tego typu, które będziemy rozdawali w ramach promocji naszej firmy. Ciekawym rozwiązaniem jest także przywiązanie przy stole balonów, co będzie dodatkowo wzbudzało zainteresowanie.

Gadżety reklamowe

Są nieodzownym elementem każdych targów tego typu. Podstawą będą na pewno długopisy z logo lub nazwą firmy, a miłym gestem będą cukierki z nadrukiem  – coś słodkiego zawsze spodoba się zarówno dorosłym, jak i towarzyszącym im dzieciom.

Wśród innych potencjalnych gadżetów można wymienić notatnik, pendrive czy smycz, oczywiście wszystkie z firmowymi nadrukami. Będą to na pewno praktyczne upominki, a takie wywołują większe zadowolenie u potencjalnych klientów. Przy okazji nasze logo będzie im też towarzyszyło na co dzień, gdyż są to rzeczy, z których każdy chętnie będzie korzystał.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*