Logo jest najważniejszym elementem tożsamości Twojej marki. Stanowi ono wizualną reprezentacją tego, co robisz i kim jesteś, dlatego musi być przyciągające wzrok, łatwe do zapamiętania, unikalne i wyróżniające się. Z tego powodu każdy szczegół Twojego logo ma znaczenie.
Najważniejsze zasady projektowania logo
Fonty, których używasz w swoim logo, powinny być łatwe do odczytania, ale także unikalne i zapadające w pamięć. Musisz również zwrócić uwagę na to, by pasowały one do tożsamości i wizji Twojej marki.
Czasami mniej znaczy więcej! Nie ma potrzeby nadmiernie komplikować swojego logo. Powinno być ono atrakcyjne wizualnie i łatwe do zrozumienia już na pierwszy rzut oka.
Nie wystarczy mieć tylko logo. Potrzebujesz takiego, które wyróżnia się z tłumu i jest łatwo rozpoznawalne. Dzięki temu potencjalni klienci lepiej zapamiętają Twoją markę i chętniej skorzystają z Twoich usług.
Zanim rozpoczniesz projektowanie logo swojej marki, określ jej tożsamość. Jaki charakter ma mieć Twoja marka? Z czym ma się kojarzyć odbiorcom? To kluczowe kwestie, które powinieneś rozważyć. Kiedy już określisz tożsamość swojej marki, wybierz odpowiednie kolory, które pomogą zbudować ten wizerunek.