Projektowanie logo – najważniejsze zasady

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Logo jest najważniejszym elementem tożsamości Twojej marki. Stanowi ono wizualną reprezentacją tego, co robisz i kim jesteś, dlatego musi być przyciągające wzrok, łatwe do zapamiętania, unikalne i wyróżniające się. Z tego powodu każdy szczegół Twojego logo ma znaczenie.

Najważniejsze zasady projektowania logo

1) Zwracaj uwagę na typografię

Fonty, których używasz w swoim logo, powinny być łatwe do odczytania, ale także unikalne i zapadające w pamięć. Musisz również zwrócić uwagę na to, by pasowały one do tożsamości i wizji Twojej marki.

2) Zachowaj prostotę

Czasami mniej znaczy więcej! Nie ma potrzeby nadmiernie komplikować swojego logo. Powinno być ono atrakcyjne wizualnie i łatwe do zrozumienia już na pierwszy rzut oka.

3) Bądź unikalny

Nie wystarczy mieć tylko logo. Potrzebujesz takiego, które wyróżnia się z tłumu i jest łatwo rozpoznawalne. Dzięki temu potencjalni klienci lepiej zapamiętają Twoją markę i chętniej skorzystają z Twoich usług.

4) Pamiętaj, że kolory mają znaczenie

Zanim rozpoczniesz projektowanie logo swojej marki, określ jej tożsamość. Jaki charakter ma mieć Twoja marka? Z czym ma się kojarzyć odbiorcom? To kluczowe kwestie, które powinieneś rozważyć. Kiedy już określisz tożsamość swojej marki, wybierz odpowiednie kolory, które pomogą zbudować ten wizerunek.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*