Organizowane lokalnie branżowe kiermasze są doskonałą okazją do zaprezentowania się potencjalnym nabywcom i pozyskać tym samym nowych klientów. Można też budować swoją markę i poznawać inne osoby zajmujące się podobną działalnością, co może procentować w przyszłości. Jak się przygotować na takie wydarzenie?
Przeważnie nie mamy specjalnie wiele miejsca na swój punkt, zatem rozstawiamy tam po prostu stół i krzesła, natomiast istotne jest to, by się wyróżnić. Z tego względu można sięgnąć po duże parasole z nadrukiem, które będą przykuwały wzrok zgromadzonych na naszym właśnie stoisku. Sprawdzi się to szczególnie dobrze w kontekście kiermaszu organizowanego na świeżym powietrzu – przy okazji osłoni nas od słońca oraz wiatru.
Można się również zdecydować na mniejsze parasolki tego typu, które będziemy rozdawali w ramach promocji naszej firmy. Ciekawym rozwiązaniem jest także przywiązanie przy stole balonów, co będzie dodatkowo wzbudzało zainteresowanie.
Są nieodzownym elementem każdych targów tego typu. Podstawą będą na pewno długopisy z logo lub nazwą firmy, a miłym gestem będą cukierki z nadrukiem – coś słodkiego zawsze spodoba się zarówno dorosłym, jak i towarzyszącym im dzieciom.
Wśród innych potencjalnych gadżetów można wymienić notatnik, pendrive czy smycz, oczywiście wszystkie z firmowymi nadrukami. Będą to na pewno praktyczne upominki, a takie wywołują większe zadowolenie u potencjalnych klientów. Przy okazji nasze logo będzie im też towarzyszyło na co dzień, gdyż są to rzeczy, z których każdy chętnie będzie korzystał.