Imprinting – nowa metoda farbowania włosów

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Fryzjerstwo to dziedzina stale rozwijająca się, w której co roku pojawiają się nowy metody i sposoby wykonywania konkretnych zabiegów. Do tych najczęściej modyfikowanych należy przede wszystkim farbowanie włosów, które mocno uzależnione jest od trendów. Jedną z nowych metod jego wykonywania, która zdobyła w ostatnim czasie sporą popularność, jest tzw. imprinting. Cała procedura została zaprojektowana przez światowej sławy fryzjera, a jej efekty potrafią być naprawdę świetne. Jak dokładnie przebiega?

Na czym polega imprinting?

Jest to metoda, której zadaniem jest ożywienie włosów. Polega ona na nakładaniu koloryzacji poprzez wzorzyste szablony, przypominające wąską tacę. W rezultacie na włosach pojawiają się wielobarwne wzory, które sprawiają, że fryzura staje się wyjątkowa i ciekawa. Technika ta pozwala na rozbudzenie kreatywności i eksperymentowanie z różnymi wariantami. Częstym motywem są w niej inspiracje pochodzące ze świata zwierzęcego, związane chociażby z ich umaszczeniem.

Poza tym warto wspomnieć, że imprinting nie ogranicza się jedynie do nałożenia farby na zewnętrzną partię włosów, ale umożliwia również ufarbowanie włosów wewnątrz fryzury. Dzięki temu wzory nie będą widoczne od razu, ale na przykład podczas ruchu włosów lub ich upięcia w górę. Warto dodać, że efekt jest trwały i może utrzymywać się przez całkiem długi czas. Obecnie tę technikę stosuje już większość salonów, gdzie wizytę można umówić również przez Internet. Na https://czesanka.com/imprinting/ można sprawdzić przykład takiej oferty.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*