Kto może skorzystać z treningu redukującego?

Trening redukujący tkankę tłuszczową to świetny sposób na pozbycie się nadprogramowych kilogramów, wzmocnienie organizmu, a także okazja do dobrej zabawy. Ćwiczenia połączone z muzyką poprawiają samopoczucie, przy okazji spala się kalorii w tempie dopasowanym do swoich potrzeb. Warto pamiętać o różnorodności treningu redukującego.

Zajęcia na poziomie podstawowym

Osoby otyłe lub dopiero zaczynające wdrażanie aktywnego trybu życia powinny zapisać się na podstawowy trening redukujący np. w Mind Your Body. Intensywność poszczególnych zadań ruchowych jest tu ograniczona, uczestnicy zaczynają od marszu i dopiero w miarę umacniania kondycji podejmują się wykonania ambitniejszych ćwiczeń. Ogromną zaletą treningu tego typu jest także prostota. Elementy tańca wplecione w zajęcia czynią je znacznie ciekawszą i przyjemniejszą formą aktywności fizycznej. To zajęcia idealne dla początkujących, którzy po latach spędzonych na kanapie postanowili wziąć się za siebie.

Trening dla bardziej zaawansowanych

Spalanie tłuszczu na wyższym poziomie to już nie tyle swobodne ruchy, co wymagająca choreografia. Wykonywanie poszczególnych ćwiczeń wiąże się z podskokami i znaczną dynamiką ruchu. Przed zapisaniem się na taki trening redukujący, najlepiej skonsultować się z lekarzem. Zwłaszcza jeżeli w niedalekiej przeszłości miało się z problemy ze stawami czy układem krążenia. Ćwiczenia na tym poziomie są bowiem sporym wyzwaniem dla organizmu. Pozwalają spalić mnóstwo kalorii i wysmuklić sylwetkę, jednak należy podejść do nich odpowiedzialnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dziewiętnaście + dziesięć =