O czym musimy pamiętać podczas organizacji wesela?

Ślub to jedna z najważniejszych uroczystości i podniosłych chwil w życiu każdego człowieka. By celebrować ten dzień wspólnie z najbliższymi, większość par młodych decyduje się na organizację wesela. Impreza poślubna to wielkie przedsięwzięcie logistyczne, wymagające odpowiedniego przygotowania. Sprawdzamy, na co zwrócić uwagę w trakcie planowania wesela i kto może odciążyć narzeczonych z większości obowiązków związanych z organizacją uroczystości.  

Zarezerwowanie terminu przyjęcia w restauracji podstawą w trakcie przygotowań do wesela

Niezależnie od tego czy narzeczeni planują huczne wesele, czy skromny obiad w kręgu najbliższej rodziny oraz znajomych, pierwszym zadaniem z listy ślubnych przygotowań powinna być rezerwacja terminu w wybranej restauracji. Jest to szczególnie ważne, ze względu na spore obłożenie weselne, zwłaszcza w miesiącach letnich, cieszących się największą popularnością wśród przyszłych małżonków. Nim podpiszemy wiążącą umowę z właścicielami lokalu, zwróćmy uwagę na kilka istotnych aspektów, takich jak:

– metraż sali,

– cenę od tzw. „talerzyka”, oraz to, co wchodzi w jej skład (napoje, owoce, alkohol, tort),

– zaplecze noclegowe, 

– wystrój sali.

Restaurację warto wybierać ze względu na jej lokalizację oraz bliskość od miejsca zamieszkania przyszłych małżonków i znaczącej części gości. Ułatwi to ich transport powrotny z przyjęcia. Jeśli organizujemy wesele w województwie zachodniopomorskim i interesują nas oferty przygotowane przez właścicieli sal na imprezy okolicznościowe Szczecin będzie miastem, w którym z powodzeniem znajdziemy rekomendowany lokal na przyjęcie poślubne. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *