W jakie gadżety firmowe warto inwestować?

Obecnie jednym z najtańszych, a jednocześnie wyjątkowo skutecznych sposobów na reklamowanie produktów lub usług jest rozdawanie klientom rozmaitych gadżetów. Znakomicie rozpowszechniają one daną markę w świadomości konsumenckiej, ponieważ w większości posiadają charakter typowo użytkowy. Doskonałym przykładem są choćby funkcjonalne długopisy reklamowe z nadrukowanym logo, ewentualnie pomysłowym hasłem promocyjnym. Można je bez problemu zamówić w licznych sklepach internetowych.

Niewielkie sprzęty elektroniczne to norma

Od kilku lat opłaca się inwestować przede wszystkim w gadżety elektroniczne. Wynika to z faktu, że są najbardziej atrakcyjne dla klientów – zwłaszcza z przedziału wiekowego 15-40 lat. W tej kategorii prym wiodą m.in. pendrive`y (mobilne nośniki danych), powerbanki (przenośne magazyny energii), słuchawki, głośniki i ładowarki bezprzewodowe do smartfonów, nowoczesne kalkulatory, okulary VR (wirtualnej rzeczywistości), optyczne myszki komputerowe, klawiatury, lampki USB, radia w wersji mini, zegary na biurka, krokomierze, smartwatche, adaptery podróżne, lokalizatory GPS, a nawet drony WiFi.

Oczywiście nadal popularne są również tradycyjne kubki opatrzone logo, wspomniane już długopisy, pióra wieczne, smycze na klucze, t-shirty, bluzy i inne elementy garderoby, parasolki z nadrukiem, breloczki, maskotki, czapki z daszkiem, kalendarze, notesy, scyzoryki, fartuchy kuchenne i torby na laptop. Wszystkie wymienione akcesoria przyczyniają się do efektywnego wykreowania wizerunku firmy, gdyż są wykorzystywane przez klientów na co dzień, utrwalając w ten sposób markę w świadomości zarówno ich samych, jak i osób z bliskiego otoczenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

4 × 3 =