Czy wygląd opakowania naszego produktu ma znaczenie?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Odpowiedź na to pytanie jest jednoznacznie twierdząca. Należy pamiętać, że pierwsze wrażenie jest często ostatnim. Szacuje się, że „osiem na dziesięć” osób wyrabia sobie opinię o produkcie w ciągu 90 sekund od jego zobaczenia.

Nie chodzi tylko o zrobienie dobrego pierwszego wrażenia – chodzi również o to, aby produkty były odpowiednio zapakowane, tak aby mogły wytrzymać rygory transportu i przechowywania bez uszkodzenia samego produktu lub jego opakowania. W końcu, jeśli klient otrzyma uszkodzony produkt, jest mało prawdopodobne, że kupi u Ciebie ponownie.

Oto kilka wskazówek, jak zapewnić doskonały wygląd opakowania produktu:

Używaj materiałów wysokiej jakości

Materiał użyty do opakowania produktu powinien być wystarczająco mocny, aby chronić towar podczas transportu, ale również wystarczająco lekki, aby utrzymać koszty na niskim poziomie. Wiele firm wybiera pudełka z tektury falistej, ponieważ są mocne i niedrogie, ale istnieje wiele innych opcji, w zależności od rodzaju wysyłanego produktu i stopnia jego ochrony.

Design opakowania

Projekt opakowania ma znaczenie nie tylko dla wyglądu Twojego produktu, ale także dla tego, jak jest on eksponowany w sklepach. Jeśli chcesz sprzedać więcej produktów i dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, upewnij się, że design opakowań twojej marki wygląda atrakcyjnie i profesjonalnie.

Używaj przeźroczystej taśmy

Podczas zaklejania pudełek na potrzeby wysyłki należy używać przezroczystej taśmy pakowej zamiast taśmy termicznej lub maskującej – dzięki temu będą one wyglądały mniej niechlujnie i bardziej profesjonalnie po otwarciu przez klientów w miejscu przeznaczenia.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*