Pylony i Totemy – czym są i jakie płyną z nich korzyści dla firmy?

Wykorzystanie pylonów lub słupów totemowych do reklamy staje się coraz bardziej popularne wśród firm i organizacji. Mogą one być stosowane w różnych miejscach i są skutecznym sposobem na dotarcie z przekazem do grupy docelowej.

Co to jest reklama Pylon?

Reklama Pylon to proces umieszczania dużej grafiki na pylonie lub słupie totemowym, który można znaleźć na terenach sportowych, stacjach paliw przy autostradach i centrach handlowych. Mogą być również stosowane na budynkach biurowych lub na lotniskach. Konstrukcje te są zazwyczaj wykonane ze stali lub aluminium. Są one wysokie i szerokie, i oferują dużą ilość widoczności. Pylony mogą być używane do reklamowania prawie wszystkiego, w tym samochodów, produktów spożywczych lub linii odzieżowych. Są one również bardzo skuteczne, jeśli chodzi o przyciąganie uwagi z różnych kierunków. W poszukiwaniu totemów i pylonów reklamowych warto zajrzeć m.in pod adres https://alu-kamiko.pl/.

Korzyści z tego typu reklamy obejmują:

Są one bardzo widoczne; wyróżniają się z otoczenia, ponieważ są wyższe od otaczających je budynków i znaków. Grafika będzie wyraźnie widoczna pod każdym kątem, więc przyciągnie uwagę wielu ludzi, w tym pieszych i kierowców, którzy przechodzą obok codziennie.

Są one efektywne kosztowo; po zapłaceniu za koszty druku i opłat instalacyjnych, to nie ma żadnych innych kosztów bieżących związanych z prowadzeniem tego typu kampanii, ponieważ nie wymagają one żadnej konserwacji lub utrzymania po ich zainstalowaniu. Płacisz tylko za czas, że reklama pojawia się na miejscu, więc nie ma żadnych bieżących wydatków po jego zainstalowaniu.

Znaki te mogą być umieszczone niemal w każdym miejscu w Twoim mieście, w tym na ruchliwych skrzyżowaniach, na chodnikach i przejściach podziemnych. Są one bardzo skuteczne, ponieważ mają dużą powierzchnię, dzięki której grafika jest dobrze widoczna dla wielu osób.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *